ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Για παραγγελίες που καταχωρούνται στο europiae.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 12.00 και με την προϋπόθεση να είναι το προϊόν διαθέσιμο, παραδίδονται κατά κανόνα σε 24-48 ώρες στις κύριες πόλεις της Ελλάδος.
Για τις υπόλοιπες περιοχές, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3-4 εργάσιμες ημέρες.
Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται κατά περίπτωση και εκτιμάτε ότι μπορεί να φτάσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραδόσεις εκτελούνται εργάσιμες ημέρες και ώρες αντίστοιχα, δεν ισχύουν για τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παράδοση να γίνει Σάββατο υπάρχει έξτρα χρέωση .
Για παραγγελίες με προϊόντα που τυχόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία για ενημέρωση σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Στο europiae.gr οι τρόποι αποστολής έχουν καθοριστεί με βάση την όσο το δυνατόν γρηγορότερη & οικονομικότερη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας με τους εξής τρόπους:
Courier (Για τις κύριες πόλεις της Ηπειρωτικής & Νησιωτικής Ελλάδας)
• Παραδόσεις κατ’ οίκον πραγματοποιούνται από την εταιρία Courier στις περιοχές που διαθέτει γραφείο/α στον τόπο αποστολής.
• Εάν ζητηθεί από τον πελάτη παράδοση κατ’ οίκον σε περιοχή που η Courier δεν διαθέτει γραφείο παράδοσης (δυσπρόσιτη), τότε δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση, αλλά θα υπάρχει καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης.
Μεταφορικές Εταιρίες (Πρακτορεία Μεταφορών) (Σε όποιες πόλεις ή περιοχές εξυπηρετούνται από αυτές)
• Παραλαβή του δέματος σας από την έδρα της εκάστοτε συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρίας (απαιτείται τηλεφωνική συνεννόηση κατά περίπτωση).
• Η εξόφληση των μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνεται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, είτε με τραπεζική κατάθεση είτε με πιστωτική κάρτα(κατόπιν συνεννόησης).
Παραλαβή από το κατάστημα μας στην Χίο χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Η παραλαβή μπορεί να γίνει στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος μας.
ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ
Το κόστος αποστολής & αντικαταβολής με Courier είναι:
4,00€ σε κάθε αποστολή,
2,50€ η αντικαταβολή,
συν το κόστος του συνολικού βάρους της παραγγελίας σας (εάν αυτή ξεπερνά τα 3 κιλά) το οποίο υπολογίζεται γενικά από το βάρος (αριθμητικά)σε ευρώ, παράδειγμα: για δέμα βάρους 5 κιλών το κόστος μεταφορικών είναι 6€.
Το κόστος αποστολής με Μεταφορική Εταιρία (για ογκώδη & βαριά δέματα) θα ανακοινώνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον ενδιαφερόμενο.
Το ελάχιστο κόστος μεταφοράς με μεταφορική είναι 5,00€ και το τελικό κόστος θα σας ανακοινωθεί αφού υπολογιστεί με το πρακτορείο.
Στις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από την εταιρία Courier, τα έξοδα αποστολής δεν θα διαφέρουν αλλά θα υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με Courier, για παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 150€ προς όλη την Ελλάδα, για δέματα βάρους μικρότερου των 10kgr.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με Μεταφορικές Εταιρίες, για παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 100€ προς :
Αθήνα και 150€ προς Θεσσαλονίκη , (η προσφορά αφορά δέματα οποιουδήποτε βάρους με μόνη υποχρέωση την παραλαβή του δέματος από τα κατά τόπους γραφεία της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας).
Τα Δωρεάν Μεταφορικά ισχύουν για τα προϊόντα που δεν είναι σε προσφορά.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΔΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΖΗΜΙΑ
Προτρέπουμε τους πελάτες μας για το άνοιγμα των φθαρμένων συσκευασιών είτε στο κατάστημα της εταιρίας courier εφόσον η παραλαβή γίνετε εκεί, είτε στον χώρο τους, παρουσία του εκπροσώπου της εταιρίας courier κατά την στιγμή της παράδοσης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά στο απεσταλμένο προϊόν, που να το καθιστά μη αποδεκτό από εσάς , τότε θα πρέπει να δηλώνετε στο προσωπικό της εταιρίας courier ότι το δέμα παραλήφθηκε με ζημιά και να επιστρέφεται στην εταιρία courier άμεσα, ενώ αμέσως μετά τηλεφωνικά ή μέσω e-mail θα πρέπει να ενημερώνεται και η εταιρία μας.
Σε περίπτωση που έχει παραληφθεί το δέμα και διαπιστωθεί η ζημιά μετά την απομάκρυνση από το γραφείο της εταιρίας courier ή αφού αποχωρήσει ο εκπρόσωπος της εταιρίας courier από τον χώρο σας, και πάλι θα πρέπει πρώτα να ενημερωθεί το υπεύθυνο για την παράδοση γραφείο της εταιρίας courier στην περιοχή σας και στην συνέχεια η εταιρία μας (η ενέργεια αυτή θα πρέπει να γίνει εντός του ίδιου 24ώρου στο οποίο έγινε η παραλαβή του δέματος). Το δέμα θα πρέπει είτε να επιστραφεί από τον πελάτη στα γραφεία της εταιρίας courier, είτε κατόπιν συνεννόησης να παραληφθεί από αυτήν από τον χώρο του πελάτη.
Για την διευκόλυνση σας παραθέτουμε τους δύο παρακάτω συνδέσμους για τις συνεργαζόμενες εταιρίες courier απ’ όπου μπορείτε να επιλέξετε πως θα ενημερώσετε για την ζημιά στην παραγγελία σας :
ACS : https://www.acscourier.net/el/claim-administration
ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ : https://www.taxydromiki.com/erotiseis-kai-apantiseis
Στις περιπτώσεις έγκαιρης ενημέρωσης της αντίστοιχης εταιρίας courier και της εταιρίας μας για την υπόψη ζημιά, και αφού επιστραφεί το δέμα στην εταιρία courier, τότε η εταιρία μας αναλαμβάνει την διεκπεραίωση του θέματος με την εταιρία courier αλλά και την άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή του καταβληθέντος για την αγορά, χρηματικού ποσού στον πελάτη.
Στις περίπτωση ελλείψεων ή λάθους προϊόντος η εταιρία courier δεν φέρει καμία ευθύνη και ενημέρωση πρέπει να γίνει μόνο προς την εταιρία μας.